چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

افزایش زمان خدمات‌دهی کتابخانه مجلس

شناسه : 5473 22 می 2022 - 18:08 ارسال توسط : منبع : ایسنا

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس اعلام کرد: کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی روزهای پنج‌شنبه نیز پذیرای محققان و پژوهشگران خواهد بود. موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، این مرکز از ابتدای خردادماه، در روزهای پنجشنبه نیز پذیرای پژوهشگران و محققان خواهد بود. حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس ضمن […]

پ
پ

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس اعلام کرد: کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی روزهای پنج‌شنبه نیز پذیرای محققان و پژوهشگران خواهد بود.

موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، این مرکز از ابتدای خردادماه، در روزهای پنجشنبه نیز پذیرای پژوهشگران و محققان خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس ضمن اعلام افزایش ساعت کاری این مرکز، گفت: از ابتدای خردادماه، ساعت ارائه خدمات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ بعدازظهر است و پژوهشگران و مراجعان محترم می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی خود، از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

او در ادامه افزود: مراجعه‌کنندگان محترم موزه نیز می‌توانند به صورت رایگان، هم به صورت فردی و هم گروهی از این مجموعه عظیم تاریخی بازدید کنند و پیشنهاد می‌شود گروه‌های گردشگری، مدارس و مجموعه‌های فرهنگی تربیتی کشور، قبل از برنامه‌ریزی جهت حضور، هماهنگی لازم با این موزه را به عمل آورند تا بتوانیم خدمات کامل شامل راهنمای گردشگری، ارائه فیلم معرفی موزه و امکان بازدید کامل از تمام بخش‌های موزه را ارائه کنیم.

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با افزایش ساعات ارائه خدمات به پژوهشگران محترم و ارائه خدمات مجازی آنلاین به کلیه علاقه‌مندان، بتوانیم در ارتقای ارائه خدمات کتابداری گامی بلند برداریم.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.