دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1862 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 54×
   

فراخوان مجلۀ Persica Antiqua

شناسه : 3830 18 جولای 2021 - 7:37 ارسال توسط :

مجلۀ Persica Antiqua وابسته به گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن از پژوهشگران گرامی دعوت می‌کند تا مقاله‌های پژوهشی، گزارش باستان‌شناسی و نقد و بررسی کتاب خود را به مجلۀ Persica Antiqua بفرستند. مقاله‌های دریافتی پس از ارزیابی اولیه (رعایت شیوه‌نامۀ مجله و قرار داشتن در زمینۀ موضوعی مجله) برای داوران متخصص فرستاده می‌شود و در صورت […]

پ
پ

مجلۀ Persica Antiqua وابسته به گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن از پژوهشگران گرامی دعوت می‌کند تا مقاله‌های پژوهشی، گزارش باستان‌شناسی و نقد و بررسی کتاب خود را به مجلۀ Persica Antiqua بفرستند. مقاله‌های دریافتی پس از ارزیابی اولیه (رعایت شیوه‌نامۀ مجله و قرار داشتن در زمینۀ موضوعی مجله) برای داوران متخصص فرستاده می‌شود و در صورت تأیید نهایی منتشر خواهد شد.

مجلۀ Persica Antiqua مجله‌ای علمی وابسته به گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن است که در زمینه باستان‌شناسی و فرهنگ و زبان‌های باستانی و تاریخ ایران باستان و ایرانِ فرهنگی و سرزمین‌های همجوار منتشر خواهد شد.

گفتنی است شمارۀ نخست این مجله در آستانۀ انتشار است و روند ثبت مجله در نمایه‌های معتبر بین‌المللی همچون اسکاپوس و آی‌اس‌آی و … آغاز شده است.

برای فرستادن مقاله به مجلۀ Persica Antiqua به نشانی زیر بروید و پس از نام‌نویسی مقاله خود را بفرستید.

https://www.persicaantiqua.ir/

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.