چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری شد

شناسه : 7120 30 می 2023 - 17:07 ارسال توسط : منبع : میراث آریا

دکتر مصطفی ده‌پهلوان از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب شد و از خدمات دکتر مصیب امیری قدردانی شد. مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، مصطفی ده‌پهلوان را به عنوان رییس جدید پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری […]

پ
پ

دکتر مصطفی ده‌پهلوان از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب شد و از خدمات دکتر مصیب امیری قدردانی شد.

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، مصطفی ده‌پهلوان را به عنوان رییس جدید پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری معرفی کرد و از خدمات دکتر مصیب امیری تقدیر کرد.

سیدعزت‌الله ضرغامی در این جلسه به توانمندی و تجربه مصیب امیری اشاره کرد و افزود:‌ او جزو سرمایه‌های علمی و دانشگاهی است و در موضوعات علمی و پژوهشی وزارتخانه با جدیت مسائل را پیگیری می‌کرد و از این به بعد هم جزو مشاوران خوب وزارتخانه محسوب می‌شود که در موضوعات تخصصی از نظرات او استفاده خواهیم کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به شخصیت شناخته شده مصطفی ده‌پهلوان در حوزه باستان‌شناسی، گفت: او در کاوش‌های باستان‌شناسی صاحب تجربه و دارای سابقه مدیریت علمی‌پژوهشی در حوزه میراث‌فرهنگی است و جزو کارشناسان زبده و متخصص این حوزه محسوب می‌شود.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.