پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

ناصر تکمیل‌همایون بر اثر ایست مغزی در بیمارستان بستری شد

شناسه : 6197 09 نوامبر 2022 - 9:50 ارسال توسط : منبع : ایبنا

ناصر تکمیل‌همایون به دلیل ایست مغزی در بیمارستان طالقانی تهران (ولنجک) بستری شد. قرار است از وی کتابی با نام «ایران جان» (انتشارات نگارستان اندیشه) رونمایی شود. این اثر بیشتر با مضمون «هویت ملی» به نگارش درآمده است.  ناصر تکمیل‌همایون (استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، به دلیل ایست مغزی در بیمارستان طالقانی تهران […]

پ
پ

ناصر تکمیل‌همایون به دلیل ایست مغزی در بیمارستان طالقانی تهران (ولنجک) بستری شد. قرار است از وی کتابی با نام «ایران جان» (انتشارات نگارستان اندیشه) رونمایی شود. این اثر بیشتر با مضمون «هویت ملی» به نگارش درآمده است. 

ناصر تکمیل‌همایون (استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، به دلیل ایست مغزی در بیمارستان طالقانی تهران (ولنجک) بستری شد.

تکمیل همایون جامعه‌شناس و تاریخ‌نگار ایرانی که متولد ۱۳۱۵ قزوین است، تحصیلات تکمیلی خود را در فرانسه گذراند و آثار متعددی نیز از خود برجای گذاشته است.

اخیرا از وی اثری با عنوان «مصدق در دوره قاجار» منتشر و رونمایی شد که قرار است از اثر جدید وی با نام «ایران جان» (انتشارات نگارستان اندیشه) رونمایی شود. این اثر بیشتر با مضمون «هویت ملی» به نگارش درآمده است.

تکمیل‌همایون از جمله استادانی است که عاشق ایران و وطن به شمار می‌رود و در این سال‌ها بارها از عشق به وطن سخن گفته است.

برادر وی، غلامحسین تکمیل‌همایون، جغرافی‌دان و استاد دانشگاه، مهرماه سال ۱۳۹۹ بر اثر کرونا درگذشت.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.