چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

پژوهشنامۀ ایران باستان

شناسه : 3766 02 ژوئن 2021 - 15:31 ارسال توسط :

فراخوان مقالۀ پژوهشی پژوهشنامه ایران باستان مجله‌ای علمی وابسته به گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن است که هر سال در دو شماره منتشر می‌شود. پژوهشنامه ایران باستان در زمینه‌های باستان‌شناسی و فرهنگ و زبان‌های باستانی و تاریخ ایران باستان و ایرانِ فرهنگی و سرزمین‌های همجوار منتشر خواهد شد. این مجله براساس آیین‌نامۀ وزارت علوم، تحقیقات و […]

پ
پ

فراخوان مقالۀ پژوهشی

پژوهشنامه ایران باستان مجله‌ای علمی وابسته به گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن است که هر سال در دو شماره منتشر می‌شود. پژوهشنامه ایران باستان در زمینه‌های باستان‌شناسی و فرهنگ و زبان‌های باستانی و تاریخ ایران باستان و ایرانِ فرهنگی و سرزمین‌های همجوار منتشر خواهد شد.

این مجله براساس آیین‌نامۀ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر خواهد شد و پس از انتشار، روند ثبت آن در فهرست نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز خواهد شد.

از پژوهشگران ارجمند ایران‌شناسی دعوت می‌شود تا مقاله‌های پژوهشی خود را از سامانۀ زیر به پژوهشنامه ایران باستان بفرستند. شمارۀ نخست این مجله به‌زودی منتشر خواهد شد.

https://www.ancientiranianstudies.ir/

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.