چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

کتاب «تبادلات فرهنگی ایران و چین در عصر محوری» منتشر شد

شناسه : 4811 29 دسامبر 2021 - 21:00 ارسال توسط : منبع : ایبنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

کتاب «تبادلات فرهنگی ایران و چین در عصر محوری» از سوی لین مه تسو، استاد باستان شناسی دانشگاه پکن منتشر شد. کتاب «تبادلات فرهنگی ایران و چین در عصر محوری» در ۳۱۰ صفحه رنگی با کاغذ گلاسه و شمارگان ۲۰۰۰ از سوی انتشارات شمال غرب چین منتشر شد. لین مه تسو از شمار ایرانشناسانی است […]

پ
پ

کتاب «تبادلات فرهنگی ایران و چین در عصر محوری» از سوی لین مه تسو، استاد باستان شناسی دانشگاه پکن منتشر شد.

کتاب «تبادلات فرهنگی ایران و چین در عصر محوری» در ۳۱۰ صفحه رنگی با کاغذ گلاسه و شمارگان ۲۰۰۰ از سوی انتشارات شمال غرب چین منتشر شد.

لین مه تسو از شمار ایرانشناسانی است که در سال جاری با معرفی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در چین به عنوان «محقق برتر سال ۲۰۲۱» از سوی داوران انتخاب و تقدیرنامه سفیر کشورمان به همراه هدایای رایزنی در مراسمی در دانشگاه پکن به وی اهدا شد.

کتاب حاضر اطلاعات مصور زیادی را در باره مسایل تاریخی ایران و چین روابط دو کشور در گذشته بدست می‌دهد و گنجینه‌ای از آثار تاریخی ایران است.

لین مه تسو در سال ۱۹۵۶ در استان گواندونگ متولد شده است. وی در سال ۱۹۸۲ در رشته تاریخ از دانشگاه پکن فارغ التحصیل شد و به مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی آثار فرهنگی چین پیوست و به صورت رسمی در سال ۱۹۹۴ به استخدام دانشگاه پکن در آمد. وی به کشورهای مختلف سفر علمی داشته و به ارایه مقاله پرداخته است.

در کشور آلمان، تحقیقاتی را پیگیری و برای انجام کارهای پژوهشی به ایران سفر کرده است. استاد لین بیش از ۲۰۰ مقاله علمی و پژوهشی در حوزه تخصصی خود منتشر کرده و از چهره‌های شناخته شده ی چین در باستان شناسی است.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.