چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

همایش «داوری» در ترازوی داوری برگزار می‌شود + برنامه سخنرانی

شناسه : 7109 22 می 2023 - 7:09 ارسال توسط :

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران  به‌مناسبت نودمین سال‌روز تولد دکتر رضا داوری اردکانی، همایش «داوری» در ترازوی داوری را با نگاهی به آثار و آراء وی، ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی  ۱۹ برگزار می‌کند. در این نشست دو روزه سخنرانی‌هایی با محورهای فلسفۀ اسلامی، […]

پ
پ

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران  به‌مناسبت نودمین سال‌روز تولد دکتر رضا داوری اردکانی، همایش «داوری» در ترازوی داوری را با نگاهی به آثار و آراء وی، ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی  ۱۹ برگزار می‌کند.

در این نشست دو روزه سخنرانی‌هایی با محورهای فلسفۀ اسلامی، اسلامی‌سازی معرفت، مدرنیته و پسامدرنیته، فلسفۀ غرب و گفت‌وگوی بیناتمدنی، علم و مسئلۀ دانشگاه، فلسفۀ تاریخ، زبان‌شناسی، توسعه و نقد توسعه‌نیافتگی، هویت ایرانی و غرب‌زدگی برگزار خواهد شد.

گفتنی است کتاب چکیده مقاله‌های این همایش دربردارندۀ ۵۰ چکیده از استادان و پژوهشگران علوم انسانی منتشر شده است که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

پیوند ورود مجازی: https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-jvh-hew-fq7

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.