چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

پذیرش پژوهشنامه ایران باستان در اسکوپوس

شناسه : 8051 28 دسامبر 2023 - 13:35 ارسال توسط : منبع : گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن

مجلۀ ایران‌شناسی پژوهشنامه ایران باستان (Ancient Iranian Studies) به سردبیری شاهین آریامنش و دستیاری هوشنگ رستمی، به جمع مجله‌های معتبر علمی در وبگاه بین‌المللی اسکوپوس پیوست. مجلۀ ایران‌شناسی پژوهشنامه ایران باستان (Ancient Iranian Studies) همچون گذشته پذیرای مقاله‌های پژوهشگران گرامی است و از همۀ ایران‌شناسان گرامی دعوت می‌کند تا از طریق وبگاه مجله، مقاله‌های پژوهشی خود را […]

پ
پ

مجلۀ ایران‌شناسی پژوهشنامه ایران باستان (Ancient Iranian Studies) به سردبیری شاهین آریامنش و دستیاری هوشنگ رستمی، به جمع مجله‌های معتبر علمی در وبگاه بین‌المللی اسکوپوس پیوست.

مجلۀ ایران‌شناسی پژوهشنامه ایران باستان (Ancient Iranian Studies) همچون گذشته پذیرای مقاله‌های پژوهشگران گرامی است و از همۀ ایران‌شناسان گرامی دعوت می‌کند تا از طریق وبگاه مجله، مقاله‌های پژوهشی خود را در زمینۀ ایران‌شناسی (باستان‌شناسی، زبان‌شناسی، فرهنگ و زبان‌های باستانی، تاریخ و رشته‌های مرتبط با ایران‌شناسی) و نیز گزارش باستان‌شناسی و نقد و بررسی کتاب‌های ایران‌شناسی را به زبان فارسی یا انگلیسی برای این مجلۀ جهانی بفرستند.

گفتنی است روند ثبت مجلۀ پژوهشنامه ایران باستان در پایگاه (Web Of Science (WOS در دست انجام است.

این دومین مجلۀ گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن است که در اسکوپوس نمایه می‌شود. پیشتر نیز مجلۀ ایران‌شناسی پرسیکا آنتیکوا در اسکوپوس نمایه شده بود.

نشانی مجله چنین است: https://www.ancientiranianstudies.ir/

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.