چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1864 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 55×
   

مجلۀ باستان‌شناسی ۲

شناسه : 867 29 فوریه 2020 - 20:47 ارسال توسط : نویسنده : ایران ورجاوند منبع : ایران ورجاوند
اداره کل باستان‌شناسی کشور در سال 1338 خورشیدی مجله‌ای با نام مجلۀ باستان‌شناسی بنیان نهاد که در آن مقاله‌ها و گزارش‌های باستان‌شناسی به قلم باستان‌شناسان وتاریخ‌پژوهانی همچون علی حاکمی، محمدتقی مصطفوی، فریدون توللی، محمدابراهیم باستانی پاریزی، علی سامی منتشر شد. در دهه 1380 خورشیدی بار دیگر مجله‌ای که خود را رهرو مجلۀ باستان‌شناسی می‌دانست با همین نام و با مجوز «باستان‌شناسی» و تکملۀ «و علوم میان‌رشته‌ای» با مشارکت جهاد دانشگاهی و موزه ملی ایران در پنج شماره انتشار یافت. انتشار این مجله بار دیگر توسط پژوهکشدۀ باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سال 1398 از سر گرفته شد که علاقه‌مندان می‌توانند شمارۀ دوم مجلۀ باستان‌شناسی را دریافت کنند.
پ
پ

اداره کل باستان‌شناسی کشور در سال ۱۳۳۸ خورشیدی مجله‌ای با نام مجلۀ باستان‌شناسی بنیان نهاد که در آن مقاله‌ها و گزارش‌های باستان‌شناسی به قلم باستان‌شناسان وتاریخ‌پژوهانی همچون علی حاکمی، محمدتقی مصطفوی، فریدون توللی، محمدابراهیم باستانی پاریزی، علی سامی منتشر شد. در دهه ۱۳۸۰ خورشیدی بار دیگر مجله‌ای که خود را رهرو مجلۀ باستان‌شناسی می‌دانست با همین نام و با مجوز «باستان‌شناسی» و تکملۀ «و علوم میان‌رشته‌ای» با مشارکت جهاد دانشگاهی و موزه ملی ایران در پنج شماره انتشار یافت. انتشار این مجله بار دیگر توسط پژوهکشدۀ باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در سال ۱۳۹۸ از سر گرفته شد که علاقه‌مندان می‌توانند شمارۀ دوم مجلۀ باستان‌شناسی را دریافت کنند.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.