پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 52×
   

مجلۀ پرسیکا آنتیکوا رتبه Q2 را در نمایۀ جهانی اسکوپوس به‌دست آورد

شناسه : 8516 13 آوریل 2024 - 11:22 ارسال توسط : منبع : گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن

به گزارش ایران ورجاوند به نقل از گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن، مجلۀ ایران‌شناسی Persica Antiqua (پرسیکا آنتیکوا) به سردبیری دکتر رضا مهرآفرین و دکتر شاهین آریامنش و معاون سردبیری دکتر هوشنگ رستمی توانست رتبه Q2 را در نمایۀ جهانی اسکوپوس به دست آورد. مجلۀ پرسیکا آنتیکوا را گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن در زمینۀ باستان‌شناسی و […]

پ
پ

به گزارش ایران ورجاوند به نقل از گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن، مجلۀ ایران‌شناسی Persica Antiqua (پرسیکا آنتیکوا) به سردبیری دکتر رضا مهرآفرین و دکتر شاهین آریامنش و معاون سردبیری دکتر هوشنگ رستمی توانست رتبه Q2 را در نمایۀ جهانی اسکوپوس به دست آورد.

مجلۀ پرسیکا آنتیکوا را گروه پژوهشی باستان‌کاوی تیسافرن در زمینۀ باستان‌شناسی و تاریخ و فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران و جهان ایرانی منتشر می‌کند.

مجلۀ ایران‌شناسی Persica Antiqua (پرسیکا آنتیکوا) در سال ۲۰۲۴ در آخرین رتبه‌بندی سایمگو (Scimago) که در نمایه استنادی اسکوپوس منتشر می‌شود، رتبه Q2 را به دست آورد.

مجله‌های اسکوپوس دارای ضریب و شاخص‌هایی هستند که به رتبه‌بندی دقیق‌تر مجله‌های موجود در پایگاه یاری می‌رساند که این شاخص با عنوان کیو (Q) شناخته می‌شود. مجله‌های اسکوپوس از بالا به پایین در چارک‌های Q۱ تا Q۴ تقسیم‌بندی می‌شوند.

با کلیک بر این پیوند رتبۀ مجلۀ Persica Antiqua را ببینید.

   

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه‌های ارسالی، پس از تأیید گروه مدیریت وبگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.